De pe la munci

Dar sa va mai povestesc despre colegii mei, poate va era dor. N-as vrea sa va privez de asa ceva.
Asadar, cu bulinute:

  • Colegii mei nu stiu sa foloseasca botonu Reply din Outlook. Ori nu stiu sa foloseasca acest minunat programel, ori ma ignora cu nesimtire. Am si testat: am dat mail cu sefa-mea in cc si majoritatea s-a facut ca ploua. Asa, cativa amarati au catadicsit sa si raspunda. Nu stiu nene, dar eu raspund la toate mailurile cat de rapid pot, nu stau sa primesc 7 remindere ca sa raspund cu un OK. Ca ma gandesc ca intre timp, ala care atarna dupa raspunsul meu o sa imi bage la carne un frigider sa am pana la iarna. Deci posed niste colegi cercopiteci retardati nesimtiti.
  • Multi dintre colegii mei stiu 0 engleza. Asta am mai zis. Dar zeeeero. Zero. Sa dau si exemplu, daca nu ma credeti: i am zis unuia azi Thank you. Si s-a uitat la mine asa cu o fata de urangutan nedumerit. Dupa care am zis Danke (ca atata germana stiu si eu impreuna cu toata planeta) si atuuunci a percutat si a raspuns. In ce varf de munte sa traiesti sa nu stii de thank you? Cred ca omu ala s-a trezit de dimineata zicand UAAAA-UAAAA dupa care si-a petrecut ziua invatand: casa, masa, caca, pipi. Si dupa aia s-a intalnit cu mine si a auzit thank you. Uuuuuu chestie noua. Serios acum. Am ramas paf azi. ( ca asa mi-am si amintit sa va mai povestesc de pe aici)
  • Nu stiu daca am mai zis asta, dar colegii mei reactioneaza intr-un mod ciudat cand zic ca am pretenar. Zic: pacat! Wtf!? Adica poate si eu am gandit de cateva ori in viata Ah, ce pacat ca X e combinat. Dar am tinut pentru mine. Maaaai mult, unu dintre ei s-a apucat sa imi trimita mailuri in care se dadea la mine cu textele unui elev de a 7a. Dar ghiciti ce: le traducea cu google si mi le trimitea in cea mai idioata romana ever. Evident ca nu ii raspundeam, asa ca a inceput sa zica prin firma ca nu sunt romanca, ca ce domne el imi da mailuri in romana si nu ii raspund, deci e clar ca nu vorbesc romana. Asa cevaaa mai rar. 
  • Colegii mei au impresia ca biroul este cocina personala. Ma intreb daca asa fac si acasa.  Dupa pranz, lasa toate vasele pe unde apuca, daca se caca nu folosesc peria minune ( de au trimis astia care se ocupa de cladire un mail in care ii indemnau sa nu fie sfiosi si sa foloseasca totusi peria), pliculetele de ceai folosite sunt peste tot, ati inteles ideea. 
Cam atat pentru acum. 

Revin eu asupra subiectului, sunt sigura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu