cum mi-am petrecut ultima saptamana

Cado de carnaval/ziua mea, Mimi a adus acasa o viroza de toata frumusetea. Asa ca am sarbatorit carnavalul dandu-i tot nurofenul pe care il aveam in casa, ceaiuri, frectii, meniu complet. A stat leguma o zi doua, dupa care si-a revenit. Pe mine m-a luat asa, prin invaluire, miercurea trecuta. Zic prin invaluire, ca a inceput timid: azi o usrturime asa in gat, maine un muc doi acolo si tot asa. Astfel ca sambata si duminica mi-am luat fatala cu febra, infectie in gat, muci la greu, frisoane si durere de sinusuri de imi venea sa ma dau cu capu de pereti de durere. Bineinteles ca sambata si duminica au fost 20 de grade si soare si gratare si eu stateam in pat leguma, visand sa pot respira pe nas. Mimi s-a comportat exemplar, m-a oblojit si m-a rasfatat iar eu sunt greu de multumit, dar pot sa zic ca merita o medalie. Duminica mi-am pierdut vocea total,  nici sa ma plang verbal nu am mai putut, asa ca m-am limitat la oftaturi cu foc si gemete de durere si de oftica fiindca nu puteam vorbi, iar eu fara sa vorbesc nu pot ca sa exist.
Ieri (adica luni) am zis ca gata io nu mai poci, tre sa merg la doftor. Asa ca a facut ta-su pe dracu in 4, telefoane peste telefoane, interventii si toate cele si m-a programat la un doctor. Si ajung io la cabinet vai mama mea si ametita de durerea de sinusuri la o madam doctor. Si ma ia aia: te doare in gat? Tusesti? (asta dupa ce imi demonstrasem talentele de tusitoare profesionista fix cand am intrat in cabinet) Ai facut febra? Yup yup and yup! Aha, aha, hai sa te ascult. M-a ascultat la plamani, mi-a luat temperatura si face, a ok, iti trebe antibiotic.(Eu de fapt de aia ma si dusesem, ca medicu de serviciu mama, care imi pusese si diagnosticu via facebook chat, imi recomandase de urgenta antibiotic.) Si imi prescrie fratica 3 PASTILE, antibiotic de 500mg (ceea ce pt mine e praf in ochi) una pe zi. Fara sa imi zica ce am, fara sa imi recomande nush stat la pat, dieta, vitamine, plm, ce recomanzi unui om racit. Asa ca 3 minute mai tarziu si mai saraca cu 28 de eur, m-am prezentat la farmacie sa imi iau cele 3 (!!!) pastile prescrise.  Si mersu asta la farmacie nu a fost atat de usor precum mi-as fi imaginat. In primul rand, e cu bon de ordine. Dupa aia, iti baga toate datele in calculator, astfel ca, pe cutia care continea cele 3 (!!!) pastile, mi-a lipit aia o ditai eticheta pe care cred ca mi-a scris si numarul de la pantofi.  Bine, acum stiu ca aici nu se dau antibioticele ca bomboanele darrrrr un consult mai amanuntit parca tot as fi vrut.
Azi de dimineata m-am  simtit mai human, asa ca m-am imbracat cu cel mai ne-sexy hanorac posibil si conversi si am plecat la munci  In masina, in timp ce imi beam cafeaua, mi-a venit sa tusesc asa ca toata cafeaua mi-am scuipat-o in poala. De fapt, asta cu inecatu din senin e din familie, pentru ca taica-miu are capacitatea sa se inece si cu aer, iar eu nu mai stiu de cate ori m-am inecat cu propriul scuipat. Dar revenind la subiect: asadar cea mai nefutabila persoana de pe fata planetei sunt eu azi, mai ales cu fata asta calcata de tren dupa atata suflat la muci. Si stand in trafic asa si suflandu-mi mucii ca un tractorist, vad in dreapta un Ricky Martin ne-gay gorgeous la costum care isi ridica sprancenele sexy-mode la mine. Am zis, tre sa fie greseala. Cativa km mai tarziu, vad ca omu da geamu in jos, sa faca conversatie cu mine. Mi-am dat si eu geamu din dreapta jos si i-am urlat cu vocea mea sexy de tusitoare profesionista:
- Are you blind?!?! 
Si fix atunci s-a dat drumu la trafic si l-am pierdut. Mi s-a parut foarte amuzanta faza. 

Anywayzzz maine vine mama si sunt in very good mood.

Hai v-am pupat.


Revin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu