soc si groaza, gentile mele

Dupa cele 4 zile de carnaval, am ramas cu o raceala de toata frumusetea si un haos extrem de enervant in casa. Ieri, desi nu ne simteam asa de bine, ne- am apucat amandoi sa mai facem putina ordine, ca oriunde ne uitam vedeam costume, paiete, scame, sticle de bere goale, etc. Spre final, eu m-am apucat sa fac luna bucataria, iar Mimi, in lipsa de ocupatie, s-a apucat sa caute nush ce chestii la mine in geanta. 
Si a inceput sa imi insire: chitante din decembrie, 7 rujuri (niciodata nu stii de ce nuanta ai chef), nush cate tampoane (auzi, tu esti pe stop in fiecare zi de ai atatea tampoane in geanta?), pliante din supermarketuri, bomboane, ciocolata, guma, 2 geluri dezinfectante (probabil am uitat de existenta primului si am mai cumparat inca unul, just in case), pachete de servetele nedeschise, pachete de servetele deschise (niciodata nu ai destule servetele), servetele umede, crema de maini, blush, pensule de blush, oglinda, perie de par, pixuri peste pixuri, nush cate biletele cu remindere si nelipsitele LISTE (!!!), brichete (desi nu mai fumez din noiembrie 2013), pastile de cap-stomac-raceala-gat, casti, agrafe de par, elastice de par, un inel, 2 coliere, pila de unghii, oja si nelipsitii centi si monede de 1 si 2 euro. Toate astea, intr-o geanta din aia de 25 x 25. La sfarsitul inventarului, Mimi era deja uimit de cate cacaturi pot sa am intr-o geanta atat de minuscula si cred ca a zis de cel putin 20 de ori ca nu-s normala la cap. Dupa aia, i-a venit ideea sa imi faca curat in toate gentile, pentru ca da, niciuna nu sta goala. 
Continutul celorlalte genti nu a fost foarte diferit de continutul gentii zilnice, doar ca datele de pe chitante incepeau undeva prin martie anul trecut. Astfel, am putut sa constat ca detin un numar impresionant de rujuri, pixuri, chiar si crema cu SPF de asta vara, tampoane sa imi ajunga juma de an, vreo 20 de euro in centi, pachete de servetele sa-mi ajunga pana la anu si multe multe alte chestii total nefolositoare de care si uitasem. Dupa toate astea, Mimi era deja in soc, umpluse toata masa din sufragerie si incerca saracu sa le sorteze pe caprarii si sa arunce tona de mizerii. Asa ca m-am simtit datoare sa ii spun secretul meu murdar: port o geanta cateva luni, in care adun tot ce vrei si ce nu vrei. Cand simt ca deja nu mai am unde sa pun chestii, imi cumpar una noua si pe aia plina o las balta, aruncata prin casa. Bineinteles ca nu mut mai nimic din aia veche in aia noua (asta in cazul in care nu am un ruj preferat, ca pe ala il mut in geanta noua si curata) si de aia cumpar in permanenta prostii. Daca nu gasesc sa cumpar nicio geanta care sa imi placa sau daca nu am timp/fonduri pentru o geanta noua, trec la planul B si curat geanta care e cel mai usor de curatat. 
Multumita lui Mimi, acum toate gentile mele sunt curate si goale, poate poate reusesc sa le mentin asa. 

Gata, va las cu cateva poze de la parada de anul asta












Revin.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu