paaaaartz

Mi-am adus aminte azi de o discutie cu unu dintre prietenii lui Mimisor, care s-a desfasurat cam asa:
- Auzi, fetele se basesc?
- Pai, fetele poseda anus si matze?
- Da.
- Atunci, raspunsul este DA: fetele se partaie si ele.

A facut o fata de parca as fi inventat roata sub ochii lui. Va spun, revelatia vietii a avut-o in seara aia.

Aaaanyway, nu e prima oara cand aud de la puberi in general prostia asta cu "fetele nu se partaie" si sincer ineptie mai mare nu am auzit in viata mea. Doar pentru ca fetele/femeile pot ascunde un vant cu mai mult skill decat masculii, nu inseamna ca matzele lor sunt de aur si nu produc asa ceva. Ce-i drept, e social acceptat ca o femeie sa se duca mai des la baie decat barbatii, din diferite motive: pudrat, verificat rimel, verificat coafura, aplicat ruj, etc. Uneori, motivele astea pot fi acoperirea perfecta.

Totusi, ce te faci cand te-ai mutat cu iubitul? Ca asta nu mai inseamna alea cateva ore de date in oras, asta inseamna uneori, aproape 24/24 de ore petrecute unul cu celalalt. Cunosc cupluri care nu se vantuie unul de fata cu celalalt, ceea ce mie una mi se pare foarte incomod. E ca si cum as refuza sa accept ca am matze. Ok, acum nici nu as produce gaze fix in fata celuilalt, dar totusi daca scap una nu am chef sa aud Ewwww bleahbleah ca si cum vezi doamne ce am facut.

De ce unii barbati atunci cand se partaie au o fata din aia super satisfied de parca ar fi dezvoltat nu stiu ce noua inventie, iar femeile tre sa fie asa usor stanjenite, eventual sa se mai si scuze. Mmmmmnope. Nu-s de acord.

Sunt de acord cu bunul simt.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu