Blestemul lui Gino.

N-a dat caldura de mult timp, de ce sa ma cac pe mine? Au fost pana acum cred ca 5 zile legate in care au fost peste 25 de grade, insa au fost de ajuns sa imi dau seama ca m-am dezobisnuit de caldura. Am mai mentionat asta si in alte postari, dar simt ca trebuie sa repet. Dintre toate problemele pe care le poate cauza caldura, pe mine cel mai tare ma enerveaza transpiratia, chiar daca nu miroase. Si cel mai si cel mai tare ma enerveaza senzatia aia pe care o ai atunci cand incep sa se formeze broboane de transpiratie intre tzatze si incet - incet asa se formeaza picaturele miiici care incep sa migreze catre sud. Mor efectiv cand se intampla asta. Sau cand nu port sutien si transpir sub tzatze. Bleah!
Anyway, caldura de anul asta mi-a readus si pofta pentru inghetata. As manca inghetata nene dimineata, pranz si seara. Pentru ca mi-e asa des pofta de inghetata, deja nu mai este rentabil sa fac drumuri pana in Arcen ca sa ma bucur de cea mai buna inghetata de pe planeta. Dar nu-i nimic, ca s-a deschis o gelaterie si in Venlo. Ati ghicit, se numeste Gino si inghetata e facuta de un italian impreuna cu nevasta-sa. Ok, nu este la fel de buna precum inghetata de la Clevers, insa nu-i nici de colea. Si ce sa vezi, aceasta gelaterie este fix in drumul meu spre orice. Evident, fiecare drum pana in oras se termina cu o cupitza miiica de la Gino. Fiecare hai sa iesim la o bere la terasa incepe cu o cupiitza miica de la Gino. Sau chiar 2..sau de ce nu, chiar cu 3.

Pentru ca viata fara inghetata e pustiu.

Chiar azi cand m-am intors de la ortodontist la ora 11:00 dimineata, m-am premiat singura cu 2 cupe de la Gino : una cu Ferrero Rocher si una cu Oreo bites. Puteti spune orice, dar asa combinatie mai greu de refuzat. 
Asa ca daca inainte imi lua 100 de ani sa-mi misc curu' din casa, acum de abia astept sa mai am motiv de o plimbarica in oras, doar Gino abia ma asteapta iar eu nu-l pot dezamagi pe Gino.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu