Post cu poze.

Inainte sa ma mut incoa, eram mare pasionata de filme. Cred ca ma duceam de cel putin 5-6 ori lunar la cinema, iar acasa nu mai zic cate filme vizionam. Acum, la cat costa biletele, ma duc doar la filmele pe care chiar vreau sa le vad, iar acasa ma mai uit ocazional. Drept sa zic, nici nu prea s-au mai facut asa filme care sa ma intereseze, iar de comedii siropoase mi s-a cam acrit.
Anyway, daca tot ma uit la un film, de ce sa ma uit la ceva urat cum ar fi Nicholas Cage, cand pot sa ma uit la ceva frumos, cum ar fi Chris Hemsworth. Ok, actorul principal nu trebuie sa fie mereu frumos de pica, dar macar mediu. Oricat de bun ar fi filmul, daca actorul principal e libidinos, urat sau scarbos, nu pot domne, nu pot si gata.
Anyway, sa vedem si un mini clasament asa:

I. Actori aflati in categoria "futabili"

1. Chris Hemsworth (nu, nu imi place de fra-su)

Poate vreti sa va desfatati cu un filmulet. CLICK

2. Brad Pitt. Aici n-ar mai trebui sa pun poza, dar totusi, pentru nostalgici :
3. Tom Hiddleston


4. Jude Law
5. Travis Fimmel 

II. Actori care au un je ne sais quoi dar nu sunt neaparat futabili:

1. Johnny Depp


2. Ryan Gossling

3. James Franco (pt atitudine si nu, nu imi place de fra-su)
4. Robert Downey Jr. - pt aroganta.

5. Benedict Cumberbatch

6. Alex Pettyfer


III. Actori pentru care unele femei mor iar eu nu inteleg de ce:

1. Javier Bardem. Pe langa faptul ca mi se pare maxim de libidinos, mai arata si ca un caras.

2. Joe Manganiello. Desi imi place de nevasta-sa, Sofia Vergara, el nu imi spune nimic.

3. Daniel Craig. Alt actor care e mereu prin topurile celor mai sexy barbati, dar pt mine e foarte MEH


4. Jason Statham - altul care mie mi se pare extrem de nefutabil


5. Channing Tatum - ok arata bine la corp si e dragutel asa in general, dar zau ca nu inteleg de unde isteria cu baiatul asta...


6. Ben Affleck. Desi mi-a placut de el in Gone Girl, mi se pare asa ca o sa izbucneasca in plans in orice secunda. Cand ma gandesc la el, primul atribut care imi vine in gand e "pussy".

7. Robert Pattinson - da, e un picut rebel dar pt mine nu prea e asa atragator cum e pentru pizdimea adolescenta




8. Joaquin Phoenix - alt naspet care e mereu prin topuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu