baschet

Cred ca am descoperit o noua activitate care ne face amandurora placere, mersul la meciuri de baschet. In liceu mergeam foarte des la meciurile echipei noastre pentru ca pe vremea aia eram cei mai cei, iar cand jucam impotriva vreunui rival mai rasarit, ne lasau sa ne ducem la meciuri fara sa incasam absente. Acu' na, in loc de ora de latina sa vezi echipa liceului tau cum ii bate la cur pe toti ceilalti, era la mintea cocosului unde ne duceam.

Echipa de aici sa numeste the Houston Rockets, iar cel mai celebru jucator al lor este James Harden. Harden e cam za shit, e in NBA Hall of Fame, toata populatia are tricou' cu numele lui, e pe toate afisele posibile, e miezu' din dodoasca, ce sa mai! 

Am fost la meciul contra Miami Heat inainte sa plece Mimi si chiar ne-am distrat, iar biletele nu sunt scumpe daca nu vrei loc in buricu' targului. Asa ca am impresia ca asta va fi sportu' nostru preferat din State. Fotbalul american nu ne-a prins deloc, iar sa te uiti la golf sau baseball mori cu zile de plictiseala. Pacat ca ne-a apucat acu' dragu de baschet, cand sezonul se termina in aprilie. Oh well, better late than never. Oricum, planificam sa mergem la mai multe meciuri cand se intoarce Mimisor.

Personal, imi place mai mult sa ma duc la meciuri de baschet decat la meciuri de fotbal, din mai multe motive: 
1. baschetul e indoor, asa ca nu imi va degera curu' de frig ever ever
2. inteleg mai mult dintr-un joc de baschet ca na, stiu regulile mai bine. La fotbal, vad singura un offside din 5 asa, daca si ala. Stiu logica, mi s-a explicat de 100 de ori, dar cam degeaba.
3. baschetul e mai dinamic. Pe langa faptul ca echipele marcheaza in general peste 100 de puncte pe meci, se intampla mult mai multe chestii. La fotbal stai si te uiti si te rogi sa marcheze si echipa ta un amarat de gol. 
4. baschetbalistii au fizicul mai misto decat fotbalistii. Deh, sunt femeie si ma uit. Mai ales ca imi plac tipii inalti. Fotbalistii sunt mai bulky asa, sunt musculosi si au picioarele alea ca niste tancuri, dar majoritatea sunt destul de scunzi si arata asa ca niste dopulete. Baschetbalistii sunt si ei bine lucrati, dar parca in alt fel. Asta poate si pentru ca sunt FOARTE inalti, dar si pentru ca altfel lucreaza corpul jucand baschet. Am mai zis de 1000 de ori ca nu-mi place genul asta culturist, prefer un tip fit dar nu cu brandu' cat capu' meu. Pe aceeasi logica, imi place fizicul inotatorilor. Daca produc un baiat, clar il dau la inot sa se dezvolte frumos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu