ce inseamna sa ai crize de ipohondrie

Ajung aseara acasa. Deschid usa, in lumina de pe hol il vad pe EL, dusmanul number 1, bazaia nestingherit in cautare de victime. Lasa, a venit fraiera acasa, diseara e ospatz. Am ceva personal cu tantarii, nu pot pune geana pe geana daca stiu ca prin apropiere se afla un dusman gata sa se desfete cu juicy me.
Pana ma descalt, pana imi las geanta, pana ma mai coiesc 100 de ani, evident ca dispare din raza vizuala. Pffff te prind eu, nesimtzantzarule! Aprind TOATE luminile in casa si incep sa ma holbez brusc la toti peretii mai-mai sa-mi iasa ochii din cap. Cam asa:

 Sa va ia naiba pe proprietarii apartamentului, care ati avut ideea minunata sa-mi faceti peretii un bej-maro-cacat-whatever, ca nu vezi nimic. Dupa cateva minute de benocleala fara succes prin tot apartamentul, aproape ma dau batuta. Apoi, un gand imi intra in cap: aoleu, daca tzantzaru' asta are virusu' Zika aoleu aoleu! Instant pe google: Zika virus cases in Houston. 6 cazuri. Omg, the shit is real!!! Intru pe articol, zice acolo de femei care au vizitat America de Sud de curand. OH, phew, inseamna ca e ok. Dar stai! Daca tzantzaru' meu a fost la una din alea 6 acasa inainte sa-mi faca mie onoarea?? OMG daca tzantzarul meu este singurul din 7miliardedemilioane care are virusu' asta si este fix la mine in casa? Nu mai zic ca parca deja ma cam luase cu mancarimi, daca m-a muscat fix in timp ce citeam despre Zika? O.M.F.G. I am doomed!!!!!
Timp de vreo 40 de min, asta am facut. Am vanat tzantzaru' vietii, sa-l trimit in viata de apoi si sa ma simt eu in siguranta. Intr-un final, l-am incoltit pe prost si l-am facut sandwich in palme.
M-am spalat bine-bine-bine pe maini si m-am bagat in pat. Cand sa atipesc, un binecunoscut zzzZZZzzzzZZZ pe la urechea mea! FMM DE TANTAR v-ati vorbit, ma bantuiesti, ti-ai trimis fratzicu sa ma viruseasca! Pe asta al 2-lea l-am terminat totusi mai repede, doar aveam experienta deja!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu