ce-am mai vazut

Acu' 2 zile am fost sa vaz Hail, Caesar! dupa ce in prealabil citisem ceva review-uri pozitive pe rotten tomatoes. Poate-s mai proasta io asa, dar cand s-a terminat filmul m-am intrebat cu voce tare "what was the point of this movie?". 2 ore din viata futute pe care nu mi le mai da nimeni inapoi. Desi stiam in mare subiectul si povestea, mi s-a parut ca pentru un public neinformat, filmul nu prea are sens deloc. Sunt multe elemente carora nu le-am vazut rostul, au facut un ghiveci aiurea, un amalgam de povesti aruncate parca doar ca sa introduca actori cunoscuti. Eh, sunt io ignoranta.
Nu acelasi lucru pot spune despre the Revenant care mie personal mi-a placut si sper sa-i dea lu' Leo oscaru' odata ca sa trecem peste asta si sa fim cu totii linistiti. Ok, Leo are 15000 de vieti in filmul asta si parca e Nemuritorul, dar din partea mea are voie, ca doar Leo e Leo si #leorulz4ever.

Ca tot ma conversam weekendu' trecut cu Zuza si impartaseam sfanta lista de pe Netflix, mi-a recomandat Narcos. Bun, bun, astept acu' sezonul 2 (merci Zuzo, inca un serial adaugat la lista. BTW parca scriam acum doi ani un lung post intitulat "de ce nu ma uit la seriale" s-a dus si ala pe pluta). Eniueeei, mi-a placut Narcos desi nu m-a pasionat subiectul in mod special, insa actorii sunt buni domne, buni si cu ocazia asta mi-am mai amintit niste spaniola si mai ales am studiat aprofundat injuraturile.
Am ajuns fix cum imi doream sa nu ajung, adica na ca acu astept cu interes 18 feb, ca incepe un nou sezon Vikings. Poate nu am spus destul, dar #vikingsiszashit poate nu stiti ca atunci cand fac o obsesie I go all the way, asa ca voi fi LIPITA de TV.
Am inceput sa ma uit la North and South, inca nu m-a prins dar parca vad ca. O sa ma mai uit la Call the Midwife ca am auzit ca e bun si la The Paradise care e bazat pe "La Paradisul Femeilor" de Zola asa ca trebe (btw pt cine n-a citit romanul, recomand).
Tot interesant dar de data asta documentare, am vazut The Poisoner's Handbook si Robin Williams Remembered, am mai aruncat o lacrimioara pentru Robin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu