la film cu zi boss

Hai la film, zice doamna sefa, e diseara la 7.
Io cam stramb din nas, ca nu prea am chef.
Hai ca rezerv io bilete, tu doar vino, vin si te iau la 6.
Ok, fie.

Si vine sa mergem la film. Si luam noi biletele si intram ca niste floricele in sala si ne asezam noi pe locurile noastre si ne pregatim sa comandam popcorn si alte cacaturi nesanatoase. Si apare o familie de mexicani care se intreapta spre noi ochindu-ne dubios uitandu-se la bilete. Si se opresc in dreptul nostru si o tantica ne anunta ca stam pe locurile lor. Noi nu ca nu, uite randu X locu 7, uite, esti chioara, tantico? Nunu, ca uite si eu am tot randu X locu 7, uite-uite-uite, incepe si tantica pe un ton agresiv. Domne, noi am venit primele asa ca bashti ii da fatala sefa-mea. Nu, domne, atunci hai sa ne certam cu astia ca au vandut de 2 ori aceleasi locuri, vine cu solutia un alt mexican din grup.
Sefa-mea aproape luase foc. Mergem noi sa ii luam pe angajati la perpulis, sefamea isi luase mersu nervos, noi dupa ea vanjoase. Explicam noi situatia si casiera ne ia biletele sa se uite la ele.

Doamna, biletele dvs sunt pentru maine! Vedeti, scrie aici, sambata blablabla.

Bai am murit.
O data a rezervat si za boss ceva. O data.
Enough said.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu