colegu'

Deci sa va povestesc, ca iar uit. Am la munca un coleg care nu are toate tiglele pe casa, la modul cel mai serios va zic. E asa, undeva la 55-60 de ani, par alb mereu dar mereu explodat (Einstein style), bondoc si grasut si mereu face cate ceva ca sa te scoata din minti sau sa mori de ras. De exemplu, prima mea intalnire cu el s-a desfasurat ca un interviu "de unde vii?" " da cum ai gasit jobu" " da unde stai" da ce job ai aici" si lista poate continua, toate intrebarile astea venind ca la tir pacpacpac in 2 minute toate. Dupa aia, a aruncat un "bine, mi-a parut bine", s-a intors si a plecat. Fara sa imi fi zis un cuvant despre el sau macar cum il cheama.
Alta faza funny: in sediul vechi, la ultimul etaj, aveam amenajate cateva camere gen dormitor asa, pentru colegii care vin de departe si au nevoie sa stea peste noapte. Nenea asta, Helmut, vine din pizdia, de departe rau. Si na, omu avea deja o camera a lui ca venea destul de des. Intr-o dimineata, eram cu sefa si cu inca 2 neni parteneri de afaceri, la ea in birou, meeting important. Si apare fratica Helmut al nostru cu parul ravasit, intr-o pijama din aia de tataie albastra cu dungulite albe, ca voia sa o intrebe pe asta nu stiu ce. Nu pot sa va explic reactia celor 2 neni, dar mai ales reactia sefa-mii, care ramasese perplexa. A inceput femeia sa se crizeze, la care Helmut a facut o fata de puppy nevinovat, ca omu nu intelegea care e problema ei,  asa ca oricum s-a ales prafu de meeting.

Ieri, apare Helmut la mine in birou, ravasit tot din nou, cu o camasa descheiata aruncata pe el (bine ca avea tricou pe dedesubt): Hello, zu iu hev a Schere? Ma uit io intrebator asa, ca nu stiam ce e aia, la care omu incepe sa faca asa din degete ca foarfeca. Aaaa, am. Ii dau foarfeca, isi taie omu eticheta cu pretu de la camasa. Bun, nimic nou pentru Helmut. Peste un minut apare din nou, sa ii dau foarfeca, ca sa taie eticheta de la curea. Peste inca 5 minute asa, apare sa isi taie eticheta de la sacou.
- Auzi, da tu ti-ai cumparat toata garderoba azi?
- Nuuu, pantofii ii aveam.
- ....(ochii mei erau deja bulbucati) Bine..
- Pai da ca a trebuit sa-mi cumpar costum nou ca am un meeting cu sefa si nu stiam de el si nu eram pregatit.
Tin sa spun ca unde lucrez eu, e asa ca un satuc, au un Lidl obosit si inca cateva supermarketuri, dar eu nu am vazut  macar un magazin de haine.
- Pai si de unde ti-ai luat costum la ora asta?
- Aaaaa, au la HIT (un fel de cora)
Omul de altfel, foarte mandru de el.

Inca o zi cu Helmut :))))

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu