liste liste si iar liste

Suntem de acord deja ca sunt o obsedata de liste si control freak.
Insa exista niste liste pe care urasc sa le fac, dar trebuie. Ca de exemplu, lista cu ce vreau de Sinterklaas. Daca atunci cand eram mica ii scriam Mosului, acum trebuie sa completez intr-o aplicatie o lista cu ce imi doresc sa primesc. Facem Secret Santa in familie si toata lumea trebuie sa completeze acolo. De parca nu ar fi de ajuns ca a trebuit sa-mi storcesc creierii sa fac acea lista, acum trebuie sa pun o lista suplimentara in grupul de whatsapp, pentru ca taica-su vrea sa cumpere cadouri in plus.
 
De ce am face surprize, cand putem face liste?
Chestia este ca avem limita de 50 oiro pentru cadou. Logica mea e asa: daca-mi vine ideea ca vreau ceva, sa zicem un parfum, ma duc si mi-l iau, nu stau sa astept sa il primesc de la Mosu. Pentru ca in general daca am nevoie de ceva, ma duc si imi iau singura, nu stau sa pun pe wishlist. Ca la mine nu functioneaza nene wishlisturile, eu sunt pe principiul vazut-placut- am nevoie?-da- adjudecat!. Mai ales ca suma nu este exorbitanta, deci ce as putea sa vreau de banii aia si sa nu imi iau direct?
Am stat si am asteptat sa puna maica-sa si sora-sa listele lor, ca sa vad cum e modelu. Totul trebuie sa fie foarte detaliat, eventual daca mentionezi si magazinul ar fi perfect. Adica daca vreau un ceas sa zicem, trebuie sa zic exact ca vreau cadranul argintiu-auriu- negru-alb etc si curea de piele, eventual brandul. E atat de absurd incat azi, mimozu se duce sa se uite prin magazine sa isi faca lista, ca nu are idee ce vrea.
Dupa aia, cand am facut lista, a trebuit sa ma gandesc ca oricine din familie poate pica sa imi ia cadou. Deci a trebuit sa ma gandesc la ceva accesibil si pentru taica-su si pentru sora-sa care e mai apropiata de varsta mea si nu mi-as face probleme de gusturi. Dar de exemplu nu pot sa il pun pe taica-su sa imi ia tzoale sau chestii prea femeiesti. Asa ca am pus cate o chestie pentru fiecare: daca pica sor-sa, vreau aia, daca pica ma-sa, vreau ailalta, etc. Bine, am cerut mai mult carti, ca sa nu ma complic.
Pentru lista suplimentara de pe whatsapp nu mai zic cat mi-am muncit creierasii. Ca oamenii nu sunt la modu, aaaaa n-ai lista? luam noi ceva. Nu nu nu. M-au sunat ca de ce n-am completat acolo.

Mimozul

Sunt Craciun freak. Am iubit Craciunul mereu (cu exceptia unui an in care am avut un Craciun de tot rahatul), imi plac decoratiunile, colindele si tot ce presupune sarbatoarea asta. Mai putin magazinele arhipline, dar e universal acceptat ca toata lumea uraste magazinele pline in general. Aici au inceput astia cu decoratiunile si rahatelele de Craciun de la sfarsitul lui septembrie, pentru ca Sinterklaas vine de Mos Nicolae la noi, adica aproape cu o luna mai devreme decat Mosul adevarat. Bineinteles ca sunt super hyped, nu am cum sa raman indiferenta cand intru intr-un ditai magazinul de decoratiuni si vad numai chestii misto de Craciun. Instant imi imaginez cum o sa aranjam apartamentul, parca si vad scenarii din alea idilice cu noi doi impodobind bradul langa semineu. Stiu, am vazut mult prea multe filme siropoase.
Mimozul in schimb, e asa..meh. Nu uraste Craciunul, dar nici nu il iubeste. El e obsedat de carnavalul ala, aia e sarbatoarea anului pentru el. Daca de Sinterklaas vom fi cu familionul, de Craciun vreau sa fim noi doi, sa ne facem cadouri tampitele, sa bem o sampanie si sa stam ca mosii in fata semineului.
La auzul ideii mele, mimozul s-a aratat entuziasmat, mai putin de partea in care ii povesteam eu de cadourile surpriza. Adica cum surpriza, nu facem lista?? Nu nu, luam chestii tampitele si ne distram. Era foarte nedumerit, s-a si plans la toata lumea ca aoleu, facem cadouri surpriza, cum sa nu facem lista. Sunt chiar curioasa cum o sa iasa, ca eu una abia astept :).


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu