fail& fiasco. 2 in 1 super oferta

Sa incep cu inceputul: acum o luna juma a fost cina de familie la sor-sa. La un moment dat, cand mimozu s-a dus sa se delecteze cu o tigara, m-am intrebat cu voce tare cum sa fac sa facem ceva "in familie" de ziua lui. Maica-sa a venit cu ideea sa ii facem o surpriza, astia care erau acolo sa vina la noi in seara in care ne intorceam noi din Anglia, sa mancam o maslina, sa bagam un vinut, ati inteles ideea. Bun, perfect!
Acum stresul meu era ce sa pregatesc pt evenimentu surpriza, ca fizic fiind in Anglia, nu aveam cum sa ma teleportez. Asa ca am apelat la taica-su, sa ma ajute la organizare. Mi-a venit mie ideea sa mancam chinezesc, ca ar fi implicat un minim de strofocare din partea alor lui (pe stilul comanda- plateste- yummy bun!).
Si am plecat noi in Anglia. Surpriza trebuia sa se intample duminica. Sambata, am reverificat cu taica-su daca a vorbit cu sora-sa sa ia ea mancarea, daca a comandat tortu si daca toata lumea e pusa la punct. Da da da, nicio problema. Astea toate intamplandu-se intr-un dialog engleza-olandeza, pt ca taica-su inca viseaza la ziua in care ne vom conversa toata ziua buna ziua in olandeza.
Si ne intoarcem noi din Anglia. Taica-su, ne astepta tot un zambet la aeroport. In masina, incepe mimozu sa se intrebe ce sa faca de ziua lui, ca deh, doar era a doua zi. L-am vazut pe taica-su, facand fete fete pe acolo panicat tot. Eu eram poker face. Si o suna asta pe sora-sa sa o invite a doua zi la noi la cina. Tuta de sora-sa s-a aratat super confuzata:
- Cum, nu e in seara asta?
- Ce sa fie in seara asta?
- Pai parca era azi...
- Ce sa fie azi, n-am mancare in casa azi.
- (o buseste in sfarsit inspiratia) Aaa, bine bine venim maine.
Bineinteles, mimozu a mirosit ceva si cand s-a uitat la ta-su care era rosu tot cacat pe el s-a prins ca i se coace ceva. Eram deja plina de nervi, dar mi-am mentinut poker face-u.
Ajungem acasa, eu m-am teleportat sus instantaneu ca ma omora vezica. Sus, maica-sa singura.
- Unde-i sor-sa? Unde-i cumnatu?
- Pai intarzie...
- Pai ce surpriza e asta daca intarzie... Bine, mancarea o ia ea?
- Ce mancare? Nush, vorbeste cu ta-su.
Intre timp, apare mimozu cu taica-su. Deja fierbeam in suc propriu. Il iau la intrebari pe ta-su:
- Mancarea o ia sorella?
- A, nu... o sa o iau eu.
- Pai... era vb ca facem un cacat SURPRIZA. Ce surpriza e asta cand sora-sa nu e aici si mancare nu avem?
- Pai am crezut ca trebuie sa o iau eu.
- (aici am un moment de blanc total de la spume, sper ca am reactionat totusi rezonabil) ?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?
- Bine hai ca ma duc eu acum si iau mancarea.
- Nu, lasa ma duc eu.
Parca eram in filmele alea cu prosti. Toate astea se petreceau sub privirile confuze ale mimozului.
Am zburat pe scari, de frica sa nu scap vreun porumbel la nervi, ca si asa vedeam negru in fata ochilor.
Bineinteles, faza asta a cam stricat toata seara, pt ca taica-su a recitit tot ce ii scrisesem eu in zilele anterioare si s-a prins prea tarziu de faza, sora-sa intarziase ca o diva, iar mie imi plesnea capu de nervi.
Lectiile invatate sunt:
1. Taica-su e cel mai varza la spus minciuni/ tinut un secret.
2. Nu te baza pe nimeni, fa totul cu mana ta.
 
Oricum, mimozu a apreciat gestul/ intentia. Macar atat.
 
Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu