homo erectus

Am fost vineri la Thor 2 cu mimozul.( Need I say more?)
Mimozul s-a simtit ca si cum ne-am fi dus la Sex and the City, nicidecum la un film de actiune, pentru ca sala era plina de pubere intre 16 si 19 ani asa. Si noi 2. :))
Si atunci mi-am amintit cum am vazut eu Troia prima data la cinema, la Scala, impreuna cu mama. Pe vremea aia, Brad Pitt era un super futabil si personajul principal al fanteziilor mele de orice fel. Nu o sa uit in veci scena de sex pe ditai ecranul de cinema, aveam 16 ani si habar nu aveam cu ce se mananca, insa mi s-a parut senzational de sexy.
Aaaanyway. Sunt absolut convinsa ca daca eram singura si nu m-ar fi vazut nimeni, as fi scos destule onomatopee stil Tarzan, gen UGA-UGA. Mi-am mentinut totusi poker-face-ul, dar tare rau mi-a parut ca nu am fost cu fetele mele, ca alta ar fi fost experienta.
Filmul merita vazut, combinatia Chris Hemsworth - Tom Hiddleston e priceless. Pt ca Tom este extrem de sexy, insa Chris emana sex. A, si actiunea e misto. Si Thor este shirtless intr-o scena. Recomand bavetica fetelor care au probleme cu glandele salivare. Si apa pentru hidratare. In timpul filmului, exista riscul sa devii literally homo erectus.
 
Revin.
 
 
 

Un comentariu:

  1. iti spun sigur ca daca vedeam filmul asta impreuna ( the girls ) primeam BAN pe viata la cinema-ul din Venlo :))))

    RăspundețiȘtergere