Anastasia Beverly Hills

Vineri am fost la Anastasia Beverly Hills, salonul gurului sprancenelor. Recunosc ca m-am dus din curiozitate si pentru ca este extrem de important pentru mine sa am sprancenele gigea.

Experienta in sine, este destul de interesanta. Mi s-au oferit cafele , zambete si voci pitigaiate. Mie personal mi s-a parut cam ingramadit salonul..adica ma asteptam la ceva mai spatios doar de-aia platesti 150 lei, nu ca sa-ti tii paltonul in brate. Cosmeticienele intr-adevar dragute. Tipa care m-a pensat pe mine era o idée mai prietenoasa decat cealalta ( sunt 2 cosmeticiene si o tipa la casa) si mi-a explicat frumos proportiile ideale pentru sprancenele mele (ceea ce a prins bine). Apoi, mi-a pus sablonul ala si a inceput sa il coloreze cu maro ca sa vad cum ar arata sprancenele mele in mod ideal. Parerea mea, chestia aia arata grotesc. Inaintea mea fusese o tipa care avea fata patrata si mare si tot chestia aia a pus-o si pe sprancenele ei, dar eu avand fata mica, nu cred ca e ideal sa arat precum Kramer. Apoi, m-a epilat cu ceara si desi inainte eram sceptica la aceasta idée, acum ma pot pronunta pentru! Mi-a ramas pielea mega fina si zona arata mult mai deschisa. Dupa aceea m-a mai dat cu niste crème, a mai bibilit pe acolo, mi-a pieptanat sprancenele, le-a tuns, le-a dat cu un gel special, le-a intrebat de sanatate si gata.

Inca nu m-am hotarat daca m-as mai duce si a doua tura. Adica, nu pot sa ma plang, sprancenele aratau bine dupa tot acest tratament dar nu pot sa zic ca este o mare diferenta de aspect intre ceea ce face cosmeticiana mea si ce a facut tipa cealalta. Ma rog, cred ca daca te-ai pensa acasa toata viata si apoi ai merge la salonul acela, ai avea parte de revelatia vietii.

De retinut insa ca: prima data costa 150 lei un pensat, pret care include si epilatul mustatii. Daca te duci in urmatoarele 21 de zile te costa 90 de lei. Daca te-ai dus cumva dupa o luna, te costa din nou 150 lei pt ca se considera ca trebuie sa iti dea iar forma.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu