(Cica) A venit primavara...

... chiar daca doar calendaristic. Si mai exact de ieri.

In perioada asta de inceput de martie imi place cel mai mult sa ma uit la oameni. Desi nu imi plac florile in general, imi place tare mult sa vad tinerii (si nu numai) cu floricele de primavara in mana, asteptandu-si zgribuliti si emotionati iubitele. Imi place sa ii vad cum aleg cu mare atentie martisoarele si cum nu se pot hotari care este The One. De asemenea, imi place sa ii vad plimbandu-se de mana pe strada si sa observ in ochii fetelor acea privire inconfundabila de indragosteala. Parca in aceasta perioada fetele incruntate sunt mai putine. Sau poate doar mi se pare mie.
Sunt constienta ca la noi orice sarbatoare e prilej de facut bani pentru tarabagii, dar uite ca nici macar asta nu ma deranjeaza. Sa zicem ca sunt egoista ca femeie si ca apreciez ca suntem sarbatorite cu atat fast!

Revin.

2 comentarii: