Stanton

A, si am uitat sa va spun ca azi ..se intampla asta si cica m-as duce.Dar eu nu recunosc nimic.

Revin
Later update : Da, am fost la acest "eveniment". Nu mai fusesem in Atelierul de Productie pana acum, locul in sine a fost O.K., putin cam creepy pentru gusturile mele dar aerisit. Despre lumea care a fost, ce sa zic... ciudati si bineinteles, drug addicts la tot pasul. Anumite "manifestari" mi s-au parut extrem de ingrijoratoare si am zis ca nu mai calc la "evenimente" la care participa o asa fauna E V E R. Despre muzica..ce sa zic, am simtit ca a fost aceeasi melodie timp de 4 ore (mentionez ca m-am informat de pe Youtube despre genul de muzica a participantilor si parea extrem de promitator). Intr-un cuvant, a fost Bleh!
Cred ca nu-mi mai doresc sa vina DJ-ii mei mult iubiti in Romania, pentru ca fauna locala mi-ar strica dispozitia. Si acum ma bucur ca nu a mai fost organizat White Sensation in Romania. O sa ma duc eu la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu