The Grey Shit Hole

Revin cu o „Poveste din gaura gri”, care este Mega Image din Vuittan.

Ma duc frumos sa cumpar pentru acasa unele, altele, sa fie acolo la pastrare. Deci, zic, sa iau niste viduri, paine, suc. Ajunge. Buuun, ma duc la casa. Vuitta de la casa, ma intreaba: „Punguta doriti?”. Eu incerc sa fac o gluma catre frustrata sexual „ Daca nu-i cu doi bani, nu vreau” (semn ca ma enerveaza termenul „punguta”,”pungulita”,”pungita” si alte diminutive tampite pentru o punga pseudo-bio). Vuitta beleste ochii la mine mirata si in timp ce imi scaneaza pretiosul muschi de porc la vid, paaaac il scapa pe jos. Se scuza femeia intr-un mod foarte pudic si ii zic ca nu-i nimic, sa trimita pe cineva sa imi ia alt pachetel. „Adica cum, alt pachetel?”. Zic „Doar nu l-oi lua p-asta pe care l-ai scapat mataluta pe jos”. Se apuca vuitta sa imi stearga frumos pachetul si reuseste cumva sa il si deschida.(drept vorbind, eu nici cand vreau nu reusesc sa deschid vidurile si trebuie sa apelez mereu la tovarasa mea foarfeca, deci un punct pentru Nf). In spatele meu, coada ca la nebuni. Zic frumos „ Tanti, da-mi naiba alt pachet si gata”. „Nu, nu. Luati-l pe asta. Ce are?” Bineinteles ca atunci cand am auzit asa o ineptie, mi s-au bulbucat ochii de nervi. Adica cum ce are?!!? WTF?! (Cazul s-a solutionat cu o discutie cu un sef de pe acolo, in urma careia am primit ce am vrut). Alta era ideea. Frustrata sexual (deci, Nf sau Prea-F, una din 2) ma intreba senina ce are un pachet de mezeluri vidat, pe care ea l-a scapat pe jos/ deschis ulterior. Nimic, ce rahat sa aiba?



Poate am eu o problema. Zic doar poate.



Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu