Men

Nici n-a venit bine primavara, ca au inceput dramele.

Subiectul discutiei de azi este un prieten bun de-al meu pe care-l stiu din liceu. Omul, perfect boyfriend, some might say: isi iubeste cu pasiune fiecare prietena, se indragosteste cu adevarat cu fiecare celula a corpului sau, este dedicat, moale, atent si sensibil. Stie subtilitatile femeilor, le intelege perfect (I helped there) si stie cum sa se comporte in orice situatie. Are o singura problema : traieste in permanenta o drama. Pentru ca femeile, scorpiile, nu stiu sa ii aprecieze finetea si subtilitatea, dragostea sincera si naivitatea (da, este naiv irecuperabil). Ele ii terfelesc orgoliul si spala cu el pe jos, il umilesc cum nu credeam ca este cu putinta si el tot indragostit iremediabil este, de fiecare data spune ca traieste iadul si se intreaba cand va gasi o tipa care sa il aprecieze. V-ati gandi ca o suferinta, doua i-ar putea fi lectie pentru ca a treia oara “sa nu mai faca”. De unde? V-ati putea gandi de asemenea, ca trezirea la realitate din partea uneia ca mine poate l-ar mai aduce cu picioarele pe pamant. Aiurea! Nu, el sufera la fel, de fiecare data, cu aceeasi atitudine sensibila “De ce nu ma mai iubeste, daca acum x saptamani mi-a soptit la ureche chestia asta?”. Am incercat desigur sa gasim sursa acestei probleme si am ajuns la concluzia ca el e de vina pentru ceea ce alege. Pai daca lui ii plac astea infipte, cu spirit liber si tupeiste, sigur ca si-o ia. El spune ca il atrag acele tipe pentru ca sunt exact cum nu este el. Si da, nu pot ca femeie sa nu ma intreb ce as face eu daca ar fi sa ma combin cu un astfel de tip? Eu care sunt genul dominant din fire, un Hitler al relatiilor dar in acelasi timp si un Dante care isi cauta jumatatea prin Infern. Probabil ca, din pacate, as matura si eu cu el pe jos. Intr-un fel il invidiez, pentru ca el traieste cu adevarat fiecare strop de iubire, se citeste pe toata fata lui suferinta, dar la un moment dat, reuseste sa se adune bucatica cu bucatica pentru ca mai apoi sa fie spart din nou.

Da, astazi el sufera teribil. Din cauza unei scorpii.

Revin.

Later edit: I-a trecut o ora mai tarziu. Astept cu sufletul la gura drama de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu