Girl stuff


Pe lumea asta, doua persoane sunt EXTREM de importante pentru mine (bine, in afara de parinti care sunt pe primul loc, prieteni, prieten etc), si anume coafeza si cosmeticiana (pensatoarea, cum ii zic eu). In general nu imi place sa le schimb, le sunt client fidel si ajungem la un moment dat sa ne stim vietile si sa devenim ff apropiate.

In materie de coafeze, am avut-o ani de zile (mai exact de la 14 ani, acum avand 23), pe Laura. Am o istorie intreaga cu ea, a venit de la mare doar ca sa ma coafeze pe mine pentru balul de a XII-a, etc. Numai la ea ma tundeam, coafam. Nimeni altcineva nu punea mana (a se citi foarfeca) pe parul meu perfect. Asta pana acum vreo 2 ani, cand Laura si-a descoperit mari probleme de sanatate, in urma carora si-a revenit, dar nu prea mai profeseaza. Nici macar pentru mine. Si da-i nene si cauta-ti coafeza. Pe toate le comparam cu Laura mea, toate m-au tuns dupa cum le-a dus capul, niciuna cum am vrut eu. Ba m-am dus chiar si la hair schimbist ca sa isi bata joc de parul meu intr-un mod crunt si scump al naibii. Saptamanile trecute am zis ca nu se mai poate, trebuie sa ma tund. Neaparat. Am riscat si mi-am luat un voucher care includea si tuns. M-am distrat fff tare imaginandu-mi cum va trebui sa port caciula 3 saptamani. Coaforul, putin cam obscur. Insa tipa! M-a tuns exact cum am vrut eu, nimic in plus, nu a incercat sa isi dea aere de mare stilist. M-a ascultat si m-a aranjat exact exact cum am vrut eu. A fost click spontan. Cristina o cheama si ma mai duc si a doua oara. Sigur.

In materie de cosmeticiene, Amalia m-a pensat tot asa ani buni, de pe la 17 ani pana pe la 21, cand a plecat in Dubai sa penseze acolo. Dupa nenumarate incercari, am gasit o cosmeticiana de care sunt multumita, dar parca tot Amalia ma pensa mai bine. Nici la Anastasia spanac-in-prastie nu am avut marea revelatie. Cosmeticiana care ma penseaza acum, penseaza ok, dar nu are o personalitate prea friendly (poate si orele tarzii la care imi fac programarile o scarbesc). Nu stiu, sa zicem ca inca imi caut cosmeticiana.

Azi m-am rasfatat si, cu ajutorul Cristinei, m-am relaxat total.

Deci sunt zen.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu