O zi buna in continuare (my ass)!!

Am fost azi la Mega sa cumpar ghidurele. La casa, am platit, mi-am luat sacosica si dupa aceea casiera mi-a urat “o zi buna in continuare!”. Pai sa vedem: ca sa fie in continuare, inseamna ca am avut o zi buna pana acum. Ceea ce e neadevarat. De ce? Pai, sa vedem:
1. E luni!( That says it all)
2. M-am trezit la 7:00 a.m ( din cauza punctului 1, of course, clasa muncitoare..)
3. Mi-am bagat tusul in ochi (screw you, morning!)
4. Cand am iesit din bloc am calcat fix intrun CAH de catel (asta e probabil din cauza punctului 2, pentru ca aveam privirea prea intetosata de somn dar si a punctului 3, ochiul drept fiind putin dezorientat)
5. M-am urcat in masina fara sa-mi dau seama ca nu m-am sters pe pantofi de CAH (dau vina tot pe punctul 2, pentru ca mi-a intetosat si mintile)
6. Am bagat benzina cu 5,21/ l (Scump ca toti dracii, o sa dau faliment. Deci, am injurat si m-am uitat cu scarba la toti angajatii Petrom si nici nu i-am dat bacsis tipului care mi-a pus benzina si mi-a spalat si geamurile. In semn de protest, fireste.)
7. La munca, am dat cafeaua (mai bine spus 3in1) pe mine. Nu stiu cum, e inca blurry, tot vina punctului 2. Bine ca port totusi o camasa crem, am stiut eu ceva de dimineata.
A nu se intelege ca m-am dus la Mega la 14:00, ci exact la 10 dimineata. Adica dupa 3 ore de chin, am toate motivele sa sper sa nu am o ASA zi buna in continuare!
Totusi, numar zilele pana vineri, cand chiar o sa am o zi buna, chiar de-ar fi sa calc in toti cacatii din Bucuresti, sa ninga, sa ploua, sa faca astia benzina 6 lei si sa fac baie in cafea imbracata cu hainele de munca.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu