Random.


Din pacate, ma numar printre "norocosii" care racesc vara. Se pare insa ca am reusit sa ma autodespasesc, lucru rar intalnit, Cum m-am autodepasit? Simplu! Am racit asta vara, asta toamna, bineinteles, asta iarna, si cu multa gratie am reusit sa nu ratez (a se citi strike) nici aceasta primavara (desi ea a inceput de exact 28 de zile). Culmea e ca nici nu m-am chinuit prea mult, pentru ca soarele cu dinti de sambata m-a dus de nas ca pe ultima fraiera din curtea scolii. Bratele mele au fost fericite tare ca le-am scos la soare, insa se pare ca o combinatie de genul tricou+spalat masina+ vant nu este egal love. Dar macar a fost egal ceva si anume raceala! Sa nu zic ca a trecut weekendul si eu nu m-am ales cu nimic. Poate asta a fost pedeapsa pentru ura mea fata de centrul vechi si pentru bucuria (malefica) manifestata cu prisosinta ca nu am calcat pe acolo TOT weekendul. In schimb, nu m-am putut abtine sa nu ma duc cu turma la H&M. De vineri, de cand s-a deschis magazinul, imi statea ca un ghimpe-n coaste si ma manca grav sa trec “o tura doar” prin magazin. M-am abtinut cat am putut, insa duminica am cedat tentatiei (I surrender). Fauna din magazin era extrem de diversa, de la pitzi cu botick roz bon-bon, la tipe “fashion victims” cu toace de 17, iar unele venisera ca la muzeu, in vizita. Am reusit asa, printre picaturi sa imi iau o rochita de vara (poate asta e alta pedeapsa pentru raceala) si niste ochelari de soare (eterna poveste). Ideea e ca daca e sa ma mai duc (si sigur ma mai duc chiar daca acum sunt hotarata sa nu), o sa ma duc in cursul saptamanii, pana in ora 16:00, sa fie mai gol. In mod sigur, nu o sa mai fac greseala de duminica. Am totusi sa le transmit ceva celor de la H&M: 1. Atunci cand sunt 1000 de persoane (poate exagerez) in magazin care ma calca pe picoare, in mod sigur nu housereala tracasanta ma va determina sa cumpar. 2. Trebuia sa deschideti toate magazinele odata, pentru ca dintr-un magazin H&M aerisit as fi cumparat mult mai multe chestii, deci ati fi facut mai multi bani de pe urma mea. 3. Desi spatiul inchiriat este enorm, tot am avut impresia ca hainele sunt ingramadite. 4. Si acum, ca v-ati convins de succes, mai usor cu atata publicitate, ca m-ati sufocat!


Cu ceiuc si Saint Nurofen,

Voi reveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu