Cum mi-am dat seama ca sunt cu adevarat bolnava

Aceasta revelatie am avut-o fix acum 2 minute. Eu, sclava ciocolatei, care as manca la orice ora din zi si din noapte Milka si nu pot rezista vreodata inghetatei de cioco (sau pepene galben), am luat o gura de Lion si dupa aceea nu mi-a mai trebuit si l-am lasat pe birou. Adica, ce e in neregula cu mine?!?!? Eu, care am mancat un Lion- King Size in nu mai mult de 2 minute (si mai si conduceam), acum sa ma las batuta dupa numai o bucatica?!?! And then, it hit me: sunt cu adevarat bolnava. *Sfantul Nurofen intarzie sa dea vreun rezultat asa ca am apelat si la varul lui, Preafericitul Coldrex. Revin.

2 comentarii:

  1. Daca devine grav, baga Fromilid, sunt antibiotice, dar pe mine m-au sculat de pe patul de moarte. O sa le fac statuie cand ma fac bine de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am auzit de asta.. trebuie trecut in lista! Oricum, acum mi-a trecut raceala dar vine vara si n-am cum s-o ratez!

    RăspundețiȘtergere