Uichend! Puhoiul sa iasa!


Vineri: Pai hai sa mergem in centrul vechi. Greseala! Nimerim in *Vintage*, cel mai prost pub care exista, plin de hipsteri cu moţ si cardigan sau fufe cu esarfe trendi. In acest local, bineinteles ca nu se serveste cafea vineri seara. Ba chiar barmanul m- a intrebat cu un aer fiţos daca e prima data cand vin acolo. Da, si chiar ultima. Ca nu serviti freshuri si cafele seara! Al doilea esec: am intrat intr-un alt bar-pub-club, Bordelo (sau era cu doi de l?). Acolo, nişte tătăici imi zambeau languros. Mai erau niste femei care isi pierdusera tineretea pe acolo, hipsteri, dansatoare date cu auriu pe buci, cocktailu’ de 20 lei, asadar, in 10 minute eram in fata localului, pregatite pentru alte aventuri nefericite. Am ajuns pana la urma in Silver Church, unde era puhoi de lume (deh, era intrarea gratis) si unde m-am simtit ca in jungla, incercand sa imi apar perimetrul de 50 de cm pe care il castigasem atat de greu! Ca trebuia sa ma gandesc cu 20 de minute inainte sa ma duc la toaleta, asta nu trebuie sa mai mentionez, dar macar Malibu Cola (noua mea pasiune) era la un pret decent si servita asa cum trebuie. A si m-am intalnit si cu Iubi si Beibi si s-a incins super party!


Sambata: Din pacate, am ajuns iar in centrul vechi (pe care il detest la modul cel mai sincer pentru ca puhoiul de oameni este omniprezent si nu ai unde sa parchezi civilizat), intr-un bar pe nume Scarlet . Aerisirea inexistenta si un aer conditionat setat pe 17 grade mi-au oferit minunatele senzatii ale unui brain freeze de toata frumusetea. Acel mix extraordinar de fum de tigara combinat cu aer conditionat in ceafa m-au facut sa uit cu desavarsire ca mai voiam sa ies intr-un club dupa si m-a facut sa ma indrept spre casa robotic.


Duminica: Am facut eroarea de a merge la film la Plaza. La ‘Limitless’, un film un pic ciudat, un pic interesant, un pic exagerat pe alocuri, per total, O.K. Din nou, pipitele de mall si cocalarii m-au gonit repede repede din mall.


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu